Mysig kväll

Hallå där : )

Jag har precis kommit hem från stan. Träffade min gamla klasskompis Klara för en liten kvällsfika. Det var supertrevligt. Vi satt utomhus på kalle på spången och snackade om allt och inget.
Förresten, har ni tänkt på hur man ALLTID råkar stöta på massa folk som man helst inte vill träffa när man ser lite trashig ut. Idag var verkligen en sån dag. Jag träffade jättemånga bekanta på stan .. usch! Håret var slarvigt uppsatt och nej ... det var helt enkelt inte min dag. Haha

Men vem bryr sig?.. sånt är livet ; P Jag gillar att vara lite "tuffsig" ibland. 

Eftersom jag redan har missat lite utav hemmafruarna tänkte jag hoppa ner i badet istället. Talk to you later..


PussPuss


Gulliga Klara : )


Pappa hjälpte förresten till att vaxa min bil ikväll! (Läs gjorde det helt själv ; P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0