Natten i sin helhet

Godmorgon på er : )

Igår var det hur segt som helst på jobbet. Det var jätte lite folk ute, vilket resulterade i att tiden verkligen kröp fram. En väldigt rolig sak hände dock igår. När jag går till kassan och ska ta betalt hör jag någon säga "Hej Isabelle!" och när jag tittar upp är det min gamla lärare. Jag hade henne när jag gick i 5:an och 6:an, är det inte helt sjukt att hon kände igen mig ... och inte minst kom ihåg vad jag hette? Vi småpratade lite och hon sa såklart det klassiska "vad stor du har blivit" men sen sa hon även en annan grej som jag inte riktigt vet hur jag sak tolka "Gud vad fin du har blivit" ... vadå var jag ful när ja var liten eller? haha ... nej så tror jag faktiskt inte hon menade, jag var nämligen väldigt söt när jag var liten ; P

Nu tänkte jag fixa lite frukost. Ikväll ska jag över till mina kusiner och grilla : ) Det ska bli väldigt trevligt. Hela tjocka släkten ska komma dit. Du och jag får helt enkelt höras senare ; )


PussPuss


Snygging Becca kom och hälsade på mig igår : )


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken lärare? :O :D

2009-06-06 @ 17:38:18
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0