New stuff

Hallå hallå : )

Jag har precis kommit hem från stan. Jag skulle egentligen bara ner för att hämta mina nya linser men det blev lite shopping också. Två linnen och ett skärp fick följa med mig hem idag : )
Jag ska strax fixa till mig lite och åka ner på ett personalmöte på mitt blivande sommarjobb. Spännande! Vi kommer väl få lite information och förhoppningsvis våra scheman. De sa att de skulle skicka det på posten i slutet av maj, men det kom minsann aldrig något kuvert ... jaja vi får se hur det blir.
Ta hand om er så länge ...
PussPuss


Dagens köp

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggt! Var är det ljusa linnet köpt någonstans?

2009-06-10 @ 16:55:08
URL: http://carolinesthlm.blogg.se/
Postat av: Johanna

mycket fina saker:D vart hittade du de? :)

2009-06-10 @ 18:29:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: hannaah

hej skärpet e från gina va? men vart var dom fina linnena från?=)

2009-06-15 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0