Rekord idag igen..

Hallå där alla mina gulliga små läsare : )

Nu har jag precis kommit hem från stan och sitter och smuttar på lite te. Hittade tyvärr inget roligt att köpa idag, bara lite nödvändigheter som underkläder osv. Bokade dock tid för en synundersökning imorgon. Jag behöver nämligen nya linser, de sista jag har kvar har jag faktiskt använt i lite över en månad nu .. fy skäms!

Statistiken fortsätter att öka ser jag : ) vad trevligt! Det har redan blivit mer än igår, och dagen är ju inte slut än. Ojojoj detta är verkligen mystiskt!



Så här ser lilla jag ut idag : )


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi roligt för dig:D

2009-06-04 @ 18:04:08
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0