Samma syn

Nu har jag varit hos optikern och kan ni tänka er .. synen hade inte förändrats, så det blir samma styrka på de nya linserna i år igen. Skönt! En sak som nästan var ännu bättre var att linserna tydligen har blivit billigare nu. Just när man tycker att allt bara blir dyrare och dyrare sänker de priset på saker som man redan har accepterat som dyrt. Konstigt ; P

Vad annars? Ja jag tänkte slänga mig i duschen alldeles strax och röra mig till jobbet någon gång efter lunch! Idag blir det ett riktigt långpass .. 13 timmar yey! Idag tror jag det är sista after worken för säsongen också, nästa fredag håller vi ju i studentfesten istället ; D .. Ses vi ute? Det hoppas jag!

Talk to you later ..


PussPuss


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

ohh va betalade du för linser och allt nu? och vart går du? hehe,

jag skulle också behöva nya :O



puss

2009-06-05 @ 11:33:08
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Xantos

Hahaha jag klara av att både hitta hit och skriva lite. Mycket cred till mig för det. Vi ses väl på fredag... Graduation - 7 days

2009-06-06 @ 03:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0