Snabb update

Hallå där mina små korvar ; )

Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag ska försöka bättra mig på den fronten. Här kommer i alla fall en liten snabb update;

Imorse ringde klockan 06.00, bilen skulle lämnas in kl 08.00(får förmodligen tillbaka den imorgon). Efter det gick jag hem lite snabbt för att sätta på mig lite lättare kläder och drog därefter ner på stan. Jag har varit där enda tills nu. Gina tricot hade rea så det följde med mig ganska mycket hem(kan visa er lite senare ikväll). Nu ska jag fräscha till mig lite och möta upp Carolin. Vi får se vad vi hittar på, förmodligen köper vi väl en engångsgrill och sätter oss någonstans. Hon åker till Göteborg imorgon och stannar där i en hel jävla vecka .. därför måste vi se till att mysa riktigt ordentligt ikväll ; )
Nej nu måste jag röra mig .. fan det blev ju ett ganska långt ilägg i alla fall ; P Ta hand om er!


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0