Tackar för idag

Hallå där mina små korvar ; )

Jag har precis kommit hem från 2:a delen i vår personalutbildning på BMB. Idag var, som jag sa efter förra gången, STAD (STockholm förebygger Alkohol- och Drogproblem) där och pratade. Det var intressant men det mest visst man ju faktiskt redan. Det roligaste var att det blev lite små tjafs mellan några från personalen och från STAD. haha De hade lite olika syn på saker och ting om man säger så.

Nu ska jag byta om till mjukiskläderna och lägga mig och läsa om Bella och Edward. Hoppas andra boken är lika bra som den första. Du och jag får höras imorgon igen ..



PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

andra boken tycker jag är den bästa... den sätter ord på känslor ... mkt sorglig dock:P

2009-06-11 @ 20:56:56
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0