Torsdagen(so far)

Hallå hallå : )

Ojojoj jag har haft fult upp hela dagen. Började dagen med frukost ute i solen och låg sedan och pressade ett tag. Sen var det bara att hoppa in i duschen och cykla ner till cityfestivalen där jag mötte upp lilla Ullebulle : ) Erik och Maria hakade på oss lite senare och det blev såklart en langos och en mjukglass(mottot som skapades i Göteborg måste man ju efterfölja) hehe
Vi stötte på Janet Leon också .. hon var där med tele2 och rixfm festivalen. Jag brukar pumpa hennes album varje gång jag åker med bilen. Berätta inte för någon ; P haha .. nerå hon är faktiskt jävligt grym.
Nej mina vänner nu hinner jag inte sitta här längre .. jag måste nämligen röra mig till jobbet. Men vi hörs säkert imorgon igen.


PussPuss


Ullebulle and me ; )


"En mjukglass om dagen!"


Janet : )


Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0