Torsdag=Maxidag

Hallå hallå : )

Visste ni att vi handlar på maxi varje torsdag? Jättemysigt tycker jag. "Idag är det torsdag .. va roligt, då blir det maxi straxi " : ) haha .. Älskar att strosa omkring där inne och plocka i massa saker i vagnen. Speciellt massa godsaker ; )
Hur ser det då ut när BabyBelle handlar på maxi? kanske ni undrar .. jaa något i den här stilen kanske;



Haha känner att jag har en riktig snyggdag idag .. OR NOT! haha


Nu ska jag ta mig i kragen och göra ett litet hemma-SPA. Ska skrubba loss riktligt ordentligt, ha hårinpackning och lägga en ansiktsmask. Ögonbrynen behöver nog plockas lite också. Ska försöka locka fram snyggingen i mig till helgen ; ) hehe .. tror ni att jag kommer lyckas? Det återstår väl att se!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin blogg verkligen:)

2009-06-05 @ 08:07:01
URL: http://yenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0