1 Mars

Godmorgon : )

Jag är helt slut. Inte för att jag är bakis eller något sånt, utan helt enkelt för att jag har fått så lite sömn i helgen. Faktum är att jag endast drack en Aquatini igår hemma hos Ulle till efterrätten. Jag gillar fan inte att dricka .. ibland funderar jag faktiskt på att sluta helt.
Ne nu ska jag få i mig någonting att äta och sen måste jag springa iväg ... vi hörs lite senare istället. Då lägger jag upp lite bilder och berättar mer om kvällen.


PussPuss

Så här såg jag i alla fall ut igår ; P


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: hahaha jaa du har helt rätt. Ingen ork att komma på något vettigt att skriva, så jaa, inläggen blir lite konstiga:P HAHA. De kommer, de kommer ;D



Hur är det med dig? :)

2009-03-01 @ 10:58:01
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe jaa, de va lite bättre;D



Joo det är bara bra med mig, också lite trött och seg! hehe!

2009-03-01 @ 13:24:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0