4 Mars

Hallå mina små korvar!

Jag har precis kommit innanför dörren. Jag har varit ute och sprungit runt typ hela dagen. Hade några ärenden som skulle göras och lite annat hemligt ; ) haha Jag vet .. jag är ganska hemlighetsfull av mig, men sån är jag!
Inom sin tid kanske jag berättar för er .. Sofia, ingen panik! Du behöver inte desperat ringa mig och fråga vad det är .. det är inte värsta grejen direkt .. som din hemlis var ; ) haha (internskämt)

Angående Twilight boken (om jag kunde drömma) så börjar jag faktiskt gilla den nu. Visst det tog typ 100 sidor innan jag tyckte att det började hända något, men it´s defenilty growing on me! Jag kan dock inte sluta fundera på hur det hade varit att läsa boken utan att veta något om filmen. Även fast jag inte har sett den än så har jag ju huvudpersonernas ansikten framför mig när jag läser(tack vare alla reklamer osv). När jag läser Edward Cullen ser jag Robert Pattinson framför mig osv.

Kan inte hjälpa att undra hur jag hade föreställt mig Edward, som gång på gång beskrivs som omänskligt vacker, skulle ha sett ut i min fantasi om jag inte hade haft Robert i huvudet. För ärligt talat tycker jag verkligen inte att Robert är vacker .. långt därifrån faktiskt! Men men nu är det som det är .. får inbilla mig att han snyggare när jag fortsätter läsa ; )

Onsdagen börjar lida mot sitt slut och imorgon lovar jag er lite fler uppdateringar .. tills dess får ni ta hand om er så hörs vi imorgon igen : )



PussPuss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0