Att ta hand om sig

Hallå igen : )

Jag har precis kommit hem från stan. Jag hann faktiskt bara in på kicks för sen så träffade jag min gamla klasskompis Henrik som är hemma från lumpen denna vecka. Vi satte oss på ett fik och snackade i flera timmar. Gud vad tiden gick fort. Helt plötsligt var klockan 20 i fem och då var det bara att börja röra sig hemåt. Måste ju slänga i mig lite mat innan vi ska till maxi.
Hur som helst var det jätte trevligt att träffa honom igen. Vi kom fram till att jag definitivt inte skulle klara av lumpen haha, men det kanske inte var så oväntat heller! Henrik ska i alla fall ha tack för en trevlig eftermiddag. Hoppas du får det roligt i helgen när du ska vakta kungen haha

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen bär det av till maxi. Ikväll ska jag även ha lite hemma-SPA. Ska ta ett varmt bubbelbad, göra hårinpackning och lägga en ansiktsmask. Det gäller att ta hand om sig själv om man vill se bra ut även vid 30-40 ; ) haha
Nu är maten klar .. talk to you later ..

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon & hoppas du får en fantastisk lördag :)

2009-03-28 @ 08:28:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0