Dagen

Hallå där : )

Jag har precis kommit hem. Har varit borta hela dagen. Vid lunch åkte jag över till mina kusiner för att hämta lite grejer, men blev kvar där ett tag. Vi drack kaffe och snackade skit vilket var väldigt trevligt ; )
Jag åkte därifrån runt halv 5 för att hämta bror min från station(Han åkte med flygturen från Arlanda)
Vi åkte hem med alla hans grejer till honom och där blev vi kvar. Han berättade en massa, visade vad han hade köpt och jag berättade såklart lite om vad som hade hänt här hemma.
Efter ett tag började magen knorra ; P så vi åkte och hämtade lite spicy hot <33 Det blev middag hemma hos brorsan och sen var det bara till att röra sig hemåt. Stackaren har ju varit på resande fot i ungefär 22 timmar. Det såg ut som om han behövde sova lite ; )
Vet ni ... han hade fan fått färg!! Jag blev jätte förvånad, men han var fan lite brun alltså : D Nästan så att man blev avundsjuk. haha


Nej mina vänner .. det var allt för idag .. Vi hörs väl imorgon igen? Sov så gott!!

PussPuss


Middagen och presenter : )
 Fick en Toblerone, lite skoj från Victoria's Secret och en jätterolig kapsylöppnare.
Det är ingen vanlig kapsylöppnare, det är en nagelfil och en nagelsax också ; ) Jävligt smart grej!





Kommentarer
Postat av: Erika

Nu får du ta hand om din bror i stället :) Och färgen får du nog skylla på mej som gillar stranden och att sola! :D

2009-03-30 @ 06:59:43
URL: http://erikawikstrom.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

hihi, presenter ät alltid kul. Och spicey är alltid gott :D

2009-03-30 @ 09:29:22
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0