Den eviga väntan


Hallå där!

Jag har varit vaken ända sedan 7 imorse, otroligt .. jag vet. Då ringde
nämligen hyresvärden och sa att de skulle komma med våran nya
frys om en ungefär halvtimme. Den eviga väntan var äntligen över!
Hur som helst var det bara till att gå upp och börja packa ur varorna
vi hade i kylen.
Vi har väntat i 3 ½ vecka på en ny frys och det är egentligen oacceptabelt
att det ska ta sådan här lång tid. Visst de har ju inte ignorerat oss i över
3 veckor, det har ju varit lite gubbar här och kollat och fixat men inget
hjälpte ju .. frysen var ju helt död! Kunde de inte bara ha gett oss en ny
frys direkt så hade vi sluppit allt det här?

Det har varit skit jobbigt att planera vad man ska äta också, vi har ju fått lov att handla nästan varje dag tack vare att vi inte har haft någon frys.
Men men det är väl ingen idé att sitta och vara bitter över det där nu när vi äntligen har fått en ny kyl/frys. Och ska jag vara ärlig är den nya mycket snyggare och större! Så väntan kanske var värd ändå?

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i om jag kunde drömma .. ska nog göra en kopp te åt mig först och kanske till och med en liten macka med keso och avokado! Det får fan bli lunchen idag. Vi hörs lite senare ..


PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

haha, tacck :D



har du friskis kort fortfarande?

2009-03-05 @ 13:41:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0