Efterfest?

Godmorgon : )

Jag måste börja med att säga att det till min stora förvåning var skit lugnt på jobbet igår. Förra helgen var det ju löning så det är ju inte som om folket har slut på pengar redan, eller?
Hur som helst så var vi 3 stycken i vår bar i början av kvällen, men eftersom det var så lugnt gick en av oss hem. Trots att det var så lugnt igår lyckade jag ändå krossa två vinglas haha ... men det var nästan bara roligt ; P "SKÅL ISABELLE!"
Till mitt försvar måste jag dock säga att det var de första glasen jag har haft sönder på jobbet.

En sak som jag inte riktigt förstår mig på är alla dessa personer som frågar en vad som händer sen och om man ska med på efterfest! Folk verkar inte förstå att man jobbar. En kompis till mig, som jobbar inom samma bransch, får ständigt dessa frågor också. Tror folk på allvar att man vill dra på efterfest när man har jobbat hela kvällen? Ne usch .. det enda som står på min lista då är mat och sömn ; ) haha

På tal om efterfest osv. så har jag nog bestämt mig nu för att jag inte ska dricka mer. Det känns så himla onödigt bara ... jag har i några månaders tid nu kört på "lagom drickandet", när man tar nån drink bara och knappt blir lullig, men det känns ju nästan ännu mer ovärt. Då kan man ju lika gärna dricka en cola eller nått. Jag och en kollega snackade om detta igår och han ska också sluta dricka, så får vi väl stötta varandra nu ; P haha

Ne vet ni vad .. detta inlägg blev väldigt flummigt kände jag nu, så vi hörs senare istället ..



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0