Fredag

Hallå där : )

Imorse ringde klockan 06.30 ... det var hemskt! Har inte gått upp så tidigt på länge nu. Jag gick upp, käka och började fixa med lite grejer .. kl 08.00 gick jag och la mig igen ; P haha Jag måste verkligen ha min 8 timmar om jag ska orka ikväll.
Vaknade nu vid halv 10 och har precis kommit ut ur badkaret. Funderar på om jag kanske ska baka något nu innan jobbet. Jag känner mig nämligen väldigt baksugen. Morotskaka var länge sen jag bakade .. undrar bara om jag har alla ingredienser hemma?
Ne nu ska jag springa ut i köket och kolla vad som finns i skåpen ... vi hörs nog en gång till innan jobbet kallar .. ni måste ju få veta vad jag bestämde mig för att baka .. inte sant? haha
Ta hand om er så länge ..


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0