Lördag

Godmorgon på er!!

Jag är helt slut. Är egentligen hur trött som helst, men kunde inte sova länge. Det är som om jag har en inbyggd väckarklocka i skallen som inte vill att jag ska sova längre än till 9-10.
Inatt efter jobbet blev det i alla fall ännu en "prata-med-sofia-natt". Hon är fan helt otrolig, ingen annan kan snacka som henne, det kan jag lova! Samtalet avslutades 04.37 av att jag äntligen sa "Ne Sofia nu måste vi fan sova!" haha
Hon är fan helt underbar .. älskar att vi båda är lika töntiga när det gäller vissa saker ; P

Hur som helst .. vad händer idag då? Har inte direkt några planer faktiskt, förutom att jag måste göra några viktiga telefonsamtal och jobba senare ikväll. Vad som händer på dagen visar väl sig. Nu tänkte jag i alla fall slänga i mig lite frukost. Vi hörs lite senare igen!

PussPuss


Sofia och jag en underbar dag i maj
Snart ett år sen .. gud vad tiden springer iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0