Lördag

Godmorgon : )

Hoppas allt är bra med er, med mig är det i alla fall jätte bra. Jag känner mig på strålande humör idag och ska alldeles strax börja baka. Jag ska baka massa roligt hela dagen tänkte jag : ) Imorgon ska nämligen släkten fira pappa så jag tänkte att jag skulle fixa massa gott till oss. Jag ska bl.a. baka american chocolate fudge brownies. Vi får väl se hur slutresultatet blir .. jag har nämligen aldrig bakat dem förut.
Nej nu ska jag plocka fram BagarBelle och börja göra underverk ; ) haha Vi hörs väl lite senare igen


PussPuss


Mitt goda humör kan även bero på detta.
Yoghurt med kiwi, hasselnötter, linfrön och müsli - En riktigt bra start på dagen


Kommentarer
Postat av: kusin-micka

men iiisssoooo :( Nu blev jag ledsen for att jag inte kommer vara dar och fira Lars :( Brownies! Hoppas ni far jattetrevligt, halsa och gratta!

2009-03-14 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0