Nästa helg


Gud vad jag längtar till nästan helg. Sofia blir 20 och det blir sthlm och party.
Gud vad härligt det ska bli, och vad roligt vi kommer att ha. Sofia har till och med satt ett tema på festen, Rock'n'Glamour, så det kommer att bli extra roligt. Älskar sånt, när man får "klä ut sig" släpper man ju oftast loss lite mer. Så tycker i alla fall jag att det är. Jag hoppas på många spännande, fräscha och snygga outfits nästa helg. Jag har dock inte bestämt mig än för vad jag ska ha på mig. Konstigt va? haha

Till alla er som ska följa med; jag har redan paxat sovplatsen bredvid Sofia! Ni andra får ta madrasser på golvet eller nått. Vi ska mysa och ligga sked, visst var det så gumman? ; ) hehe

Jag vet att det är en heeeel vecka kvar .. men jag är redan taggad till tusen! Can´t wait!!
Nej nu kan jag inte sitta här och sega längre... ha en underbar kväll och ta hand om er


PussPuss


 


Hahaha ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0