Nu är det gjort


Japp .. nu är det gjort och klart. Jag har både läst boken och sett filmen.
Boken var ju helt klart bättre än filmen, men så är det väl nästan alltid när de gör filmer av böcker.
Det kändes som om de bara hade tagit massa grejer ur boken och slängt ihop en film, vilket var till en stor besvikelse. Skulle jag inte ha läst boken innan skulle jag med största sannolikhet tyckt att filmen var konstig och osammanhängande. Visst det var jättegulliga scener osv. men .. nej .. det var fan inte bra. Men don't get me wrong jag gillade faktiskt boken, filmen var dock som sagt lite av en besvikelse.
Jag tycker att de kunde ha gjort ett bättre manus. De kunde ha gjort hela filmen sååå mycket bättre om allt bara hade varit lite sammanhängande. Blev skit störd på att allt bara var typ! Skulle filmen ha varit en riktigt långfilm på typ 3-4 timmar hade den nog varit ruskigt bra, men men ... nu ska jag sluta klaga på så mångas favoritfilm ; P haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0