Sista idag

Hallå där mina små korvar ; )

Det här blir sista inlägget för idag eftersom jag strax ska röra mig iväg till jobbet.
Banankakan blev i alla fall jätte mumsig, var ju tvungen att smaka så fort den kom ut ur ugnen! haha

Har ni bananer hemma(och alla andra ingredienser såklart) så tycker jag definitivt att ni ska testa att göra den : ) Kolla bara vad fin den blev ..




Ne nu ska jag fixa och trixa med det sista innan jag drar iväg ..
Ha en underbar fredagskväll alla läsare och ta det lugnt med spriten om ni ska dricka ; )

PussPuss


Hellyeah today's work outfit


Kommentarer
Postat av: Jens

dagens outfit är skrämmande lik gårdagens

2009-03-06 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0