Söndag 15 mars

Hallå igen : )

Snart kommer det massa folk hit och jag längtar redan efter att hugga in på min chokladtårta/brownie ; P Jag är fan en riktig liten gottegris! haha
Hur som helst ... igår stod jag i "lillbaren" på jobbet, så kvällen blev skit seg, och då menar jag verkligen skit seg. När man står i de andra barerna finns det ju nästan alltid något att göra, om inte så kan man små snacka lite med kollegan bredvid istället. Men när man står helt själv känns en minut som en timme.Många kanske tänker "men vad soft att få betalt för att bara stå där" men så känns det inte alls. Det är ju hur tråkigt som helst.
Det värsta av allt var alla flottiga, slisk killar som blev hängandes vid baren. Gud vad de babblade alltså. En kille vägrade typ gå hem efter stängning också. Ne usch .. vill inte ens tänka på allt de sa. Sliskiga var ordet!
Men annars var väl kvällen toppen som vanligt ; ) haha Jag älskar att jobba .. och alla som jag jobbar med är urgulliga! Mina brownies var i alla fall väldigt uppskattade, vilket var roligt.
Ne mina vänner ... nu kommer väl släkten vilken sekund som helst ... talk to you later



PussPuss



Så här såg man ut igår innan det var dags att åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0