Söndag

Hallå hallå!!

Söndag idag, kul!

Vet inte riktigt varför men jag har känt mig lite nere de senaste dagarna. På grund av detta har jag faktiskt börjat skriva i min "riktiga" dagbok igen. Bara på några dagar har sjukt många sidor blivit nerkladdade ; P
Det är underbart att låta pennan dansa över sidorna. En dagbok är ungefär som en vän som lyssnar och förstår utan att döma. Perfekt för deppiga dagar och tankar!
Jag har en tendens till att tänka alldeles för mycket, och detta får mina närmsta vänner höra om alldeles för mycket. ; ) Jag kan nästan garantera att jag och min kompis Johanna(som är precis likadan) kommer att drabbas av minst en psykos innan vi dör. haha
Skämt åsido .. ikväll är jag bortbjuden på middag, så det ska bli väldigt trevligt. Det är nog precis vad jag behöver just nu .. äta god mat, skratta, umgås och bara vara vanliga, glada och sociala Isabelle ett tag.
Imorgon är det måndag, ny vecka och nya möjligheter. Det är dags att ladda om batterierna och peppa sig inför kommande äventyr.


"Prepare for the unexpected ..  and you´re prepared for everything!"

Love

Isabelle <33



Kommentarer
Postat av: Johanna

De stämmer så mycket!Speciellt sista citatet. Det är så sant...



Varför tänker man för mycket för? haha.



Jaa, finns här i alla fall om du vill prata om allt och inget:) <3

2009-03-22 @ 12:06:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0