Student 2009


Jag har ju redan tagit studenten, men tänkte att jag skulle slänga in lite klänningstips till er som springer ut i år!


 


Från GoJane


Från Nelly


Från Stylebystars och missbella


Personligen gillar jag den första mest : ) Tycker den var extremt söt och älskar det svarta bandet i midjan. Jag gillar när det är svarta detaljer på studentklänningar eftersom mössan är vit och svart. Tycker det ser bättre ut med lite svart på klänningen också.




Självklart hade jag själv svarta detaljer på min kläning ; )


Var en av de få som hade svarta skor också ; P

 
Sjung som studentens lyckliga dar

Älskar Adams kommentar i början; "
Det är något fel på trappjäveln!"  haha
Men visst sjunger vi fint?

NV3B Shalalalala


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Fyfaaan! Nostalgi. Vilken härlig känsla det var :D

2009-03-20 @ 15:16:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0