Tillbaka

Hallå där alla läsare ; )

Har ni saknat mig? Klart ni har! haha
Men nu är jag i alla fall tillbaka .. kom hem igårkväll, och vad tror ni är det första man behöver göra? Jo diska!
Fan va sur jag blev, visste att jag skulle ha gjort det innan. Men jag orkade fan inte då! haha jaja så är det!

   Sofia; bara så du vet så köpte jag en present till dig därborta, så nu kommer du få en vare sig du vill eller inte ; ) tihi
Klart du ska han en present nu när du fyller 20 .. trodde du på riktigt att jag skulle skita i det bara för att du sa det? Vem tror du jag är? ; P haha

Nej, detta blev ett konstigt svammel inlägg ..  nu ska jag fixa lite frukost istället  ... Talk to you later

PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hoppas du haft de bra;) vart rymde du någonstans? ;)



Diska är tråkigt...

2009-03-20 @ 11:02:14
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Fia

Snuttan

2009-03-20 @ 14:58:33
URL: http://osofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0