Torsdag

Godmorgon på er!

Gud vad härligt det är att vakna upp när solen skiner. Vi får hoppas på att vädret håller i sig hela helgen.
Jaha .. vad händer idag då? Jag tänkte röra mig ner på stan lite senare, och ikväll blir det även till att storhandla på maxi.
Är jag knäpp som tycker det är skit kul att handla på maxi? haha Det är ju hur roligt som helst att slänga i massa grejer i vagnen.. En sån här behöver vi också! Åh vad gott med det här! osv. Man får alltid med sig massa saker som man inte hade tänkt handla, och det är ju jätte spännande eller hur? haha

Om jag ska orka gå på stan idag är det kanske bäst att jag slänger i mig lite frukost. Idag blir det keso med banan och en smoothie med kiwi och hallon, mumma<33

Ta hand om er så hörs vi lite senare...


PussPuss


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Jag älskar att handla på maxi :D hihihi

2009-03-27 @ 10:12:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0