vadå?


Nej gud .. jag tror jag dör av trötthet och klockan är ingenting.
Förstår inte hur sömn kan vara så viktigt för mig. Får jag inte mina timmar fungerar jag fan inte normalt. Jag har varit sjukt seg hela dagen och allmänt efterbliven. Det är som om hjärnan inte hänger med, va vadå?
Somnade väl inte förens halv 5 - 5 inatt tror jag och gick upp vid 9. Var hur pigg som helst när jag kom hem från jobbet och kunde verkligen inte varva ner.
Nej ikväll blir det sängen tidigt .. måste vara pigg och fräsch inför morgondagen. Viktigt, viktigt!!

Nu blir det inget mer för idag mina små korvar ... ni får ha en underbar söndagskväll, så hörs vi säkert imorgon igen <3

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0