Vampryrdag

Hallå, hallå!

Nu har jag äntligen tagit upp det sista från tvättstugan. Disken är borta och hela lägenheten är ren och fin, det känns himla bra måste jag säga. Tycker ni inte att jag har varit duktig? : )
Nu tänkte jag ta en snabb dusch och läsa lite mer i om jag kunde drömma. Jag har inte kommit så jättelångt än .. och ska jag vara ärlig så är den lite små seg, men vi får väl se om det tar sig!

På tal om det hade jag en riktig vampyrdag igår! Läste i om jag kunde drömma nästan hela eftermiddagen och på kvällen tittade jag och baby på den svenska vampyrfilmen låt den rätte komma in. Filmen var väl lite smått skum sådär, men för att vara svenska var den riktigt bra ; ) Den var i alla fall sevärd. haha




OVER AND OUT



Kommentarer
Postat av: Johanna

du kan ju få fortsätta städa hemma hos mig nu :D hehe..



jag tycker "twilight" (om jag kunde drömma) blir bättre om man sett filmen först:P Då har man en bild i huvve medan man läser... hehe..

2009-03-03 @ 16:16:45
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: haha, nej försig. Jag vet ju inte eftersom jag såg filmen före. Men de kändes som man hade en bild i huvudet redan då. Ibland kan de ju bli så att man blir så besviken på en film för man har en helt annan bild i huvudet efter att ha läst boken;) Hehe..



yes, im in love with the movie, och böckerna! :D

2009-03-03 @ 18:04:48
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg också den för några dagar sen.

Tkt att den var riktigt skum.

Intressant blogg du har!

Roligt att läsa :-)

Ta hand om dig!

2009-03-04 @ 12:04:01
URL: http://annaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0