Vilken tisdag!

Hallå där : )

Gud vilken dag det har varit idag.

Började med att jag gick upp kl 08.00 och slängde i mig frukost. Sen började jag dammtorka hela huset. vid 10 mötte jag upp Carro och vi tog en långpromenad till kristiansborgsbadet. Vi simmade hela 2 km och precis när vi skulle gå upp ur bassängen frågade en som jobbar där om vi inte ville vara med på vattenaerobics eftersom det är gratis för alla idag, "Visst!" tänker vi och kämpar i hela 40 minuter till.

Vi var i vattnet i lite över två timmar och blev skrynkliga som två gamla 80åriga tanter. Sen när man redan är helt slut var det bara att traska hela den långa vägen hem igen i snöovädret.

Det var inte nog med det .. när jag väl kom hem var det ju bara att ta tag i dammsugaren och dammsuga hela huset, sen skulle ju såklart även golven torkas. Jag blev precis klar med allt och är helt jävla död!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt ... titta på desperate housewives och läsa klart min bok. Ne nu ska jag bädda rent i sängen också tror jag ; P Talk to you later ..


PussPuss


Haha såhär såg vi väl typ ut tidigare idag ; P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0