What happens in Vegas

Hallå där!!

Idag är det fredag den 13, vilket är lite läskigt just för att min bror förmodligen redan sitter på planet till Las Vegas nu. Inte för att jag tror att det kommer störta på riktigt, men jag måste erkänna att jag är lite vidskeplig .. eller okej det är jag fan inte alls!
Hur som helst är jag fortfarande lite tjurig över att jag inte fick följa med .. vafan liksom! Jag vill ju också parta loss i Vegas. Men det får väl bli en annan gång istället. Det roligaste av allt är att mamma tror att brorsan kommer att gifta sig där nere. Ni vet ett sånt där fyllebröllop med Elvis och hela köret. haha Det vore fan något!
What happens in Vegas, stays in Vegas ; )

Ne mina vänner nu väntar ett varmt bubbelbad på mig ... talk to you later

PussPuss


Vegas baby!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

GUD SÅ HÄRLIGT ATT ÅKA BORT :D hehe...

2009-03-13 @ 13:57:40
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: andrea

va na fusk jag vill ocksa ha kladdkaka och mums!! och vegas skulle jag garna aka till igen! nu ar det nog dessutom ganska lagom varmt dar. sist jag var dar holl man pa att do, orkade inte gora nanting. hoppas ni har trevligt med att fira din pappa! halsa alla. puss hej!

2009-03-15 @ 08:06:55
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0