12årig bitch?

Godmorgon!!

Ligger fortfarande i sängen. Känner mig helt slut och har ont i fötterna efter allt spring på jobbet igår. Men nu ska vi inte vara såna .. vill dela med mig lite av två saker som hände igår;
Två killar står och hänger vid min bar. Den ena är ganska packad och skriker att han vill ha 6st vodka shots. Jag tittar lite fundersamt på både honom och hans kompis som skakar på huvudet. Jag tar fram ett shotglas och fyller det med vatten, "Varsågod!" 
"MEN VAFAN, det här är ju vatten!" skriker han och kastar glaset långt åt helvete. Jag bli skitförbannad och hans kompis ber om ursäkt och försöker lugna ner honom. Tillslut säger hans kompis "Kan han få ett stort glas vatten bara?". Jaja okej då tänker jag och fyller upp ett glas. Tror ni inte att han kastar iväg det glaset med? Jo ... det kommer massa vatten på kassan och även jag fick en liten dusch. Då brast det ... jag blev så jävla arg. Jag kallade direkt dit vakterna och skrek "HAN SKA UT NU!!" haha. Såhär i efterhand är det lite små roligt att jag blev så jävla arg, jag skrek fan skithögt haha. Jaja han åkte ut i alla fall och det var ju bra!

Det var faktiskt ovanligt många idioter ute igår. Det var en annan snubbe som blev skitförbannad på mig för att hans kort inte fungerade. Han bad mig testa det gång efter gång och tillslut sa jag "Jag är ledsen men det fungerar inte, har du inga kontanter alls?" Han blir oxtokig och börjar skrika på mig att det fungerade i den andra baren för några minuter sen osv osv.
Jag: Jag är ledsen, men det funkar inte. Vad vill du jag ska göra licksom?
Killen: BITCH!
Jag: Eh .. ursäkta?
Killen: Ja men är man 12år och jobbar i en bar så ... (vänder och går)

Japp .. så såg min kväll ut ; P Roligt va? Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen och få i mig lite frukost. Talk to you later..

PussPuss


Min gulliga lilla bar : )


 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hade jättetrevligt i din bar igår.. Trots alla vodkadrickande idioter :) du va ju grym på palle kulingdrinkarna.. Säg åt hanna att ni borde ha den på prislistan..:)

2009-05-23 @ 16:35:18
Postat av: Zandra

Vilka trevliga kunder :S

2009-05-23 @ 23:43:53
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0