Biffen

Hallå mina små korvar : )

Hur mår ni? Jag mår faktiskt väldigt bra just nu. Dagen har nämligen spenderats tillsammans med min lilla biff Daniel : ) Det var sjukt länge sen eftersom att han har varit i thailand. Hur som helst var det jätte mysigt. Vi berättade vad som hade hänt i våra liv under dessa två veckor och visade varandra bilder. Vi tog en långpromenad runt mitt område också. Så det har verkligen varit en trevlig dag. Förresten så fick jag en lite sköldpadda av honom också haha. Den är gjord av trä och är supersöt, precis som mig och Däni ; ) hehe



Min lilla biff  ; D


Kommentarer
Postat av: Athena

biff haha jaaa :D shit!

2009-05-14 @ 22:35:00
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: daniel

men vafan:P kunde du inte ta ngn annan:P

2009-05-17 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0