Götebilder

Hallå hallå : )

Nu är jag hemma igen och tänkte slänga in lite flera bilder från min underbara tid i Göteborg : )


Tjejernas vs killarnas grill ; P


Underbart


Skål


Maaaaat<33


Trevligt värre


Jag och ulle .. snyggingarna själva



Vi hade fixat sviingod bål ; D


Festen kunde börja ..


Jag och danne chillar i soffan


Haha vi är då för gulliga ; )


Utgången började med varsin vodka-lime för mig och Sam


Party animals


Haha lite smått dragen sådär ; )


Frukostbuffe inne i stan


Är ni bakis pojkar? ; P


Universeum


En liten fågel och två dårar haha


Största krabban ever och lite fiskar


Aahh akta dig för pirayorna!!


Sam och ulle spanar in hajarna


En cool fisk(?) och hans vänner


I en tunnel kan man titta upp på fiskarna och hajarna .. supermysigt


Spännande ormar


Riktigt educational


Nemo och nån skitsöt sak ; P


En liten apa : )


Hahahaha


Vi befinner oss inne i en cell


Här ser vi då en mitokondrie ; )


Japp där fick ni lite flera bilder .. Hoppas ni njöt lika mycket som jag ; ) haha



Det är aldrig lätt att säga hejdå!
Speciellt när man måste göra det till helt underbara människor ..


On my way home ..




Kommentarer
Postat av: andrea

oh sana dar svarta taggiga saker har de massor av har. jag var jatteradd att sticka mig pa dom nar jag snorklade for vattnet var sa lagt att man nastan nuddade dom. och inte vet jag om dom ar giftiga eller inte haha. =)

2009-05-05 @ 11:40:23
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0