Grattis bloggen!!

Godmorgon på er : )

Jag vaknade strax före 9 idag. Sjukt tidigt ... jag har en känsla av att det kommer blir jobbigt på jobbet inatt tack vare detta; Jag fick ett sms av brorsan som berättade att han hade landat välbehållen på Arlanda, vilket ju kändes skönt, men jag kunde inte somna om sen.
Hur som helst .. idag är det den 22 maj år 2009 vilket innebär att bloggen fyller 1 år : ) Grattis!! Tänk vad tiden går fort. Det känns verkligen inte som om det har gått ett år redan. Tänk att det snart är 1 år sedan jag tog studenten också!! Usch jag börjar fan bli gammal haha

Nej mina vänner .. nu ska jag slänga i mig lite frukost. Talk to you later..


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0