Helgen i sin helhet

Godmorgon : )

Hur mår ni idag? Själv är jag heeelt slut, men det får jag ta igen ikväll. Inte för att klaga men jag har skitont i huvudet också. När jag skulle gå från jobbet inatt så var jag lite smått stressad eftersom jag skulle möta upp ett par kompisar nere på stan. Jag böjer mig och pular snabbt ner allt jag ska ha med mig i väskan och när jag reser mig upp igen har någon öppnat ett jävla metallskåp över mig .. det sa bara PANG! Sen får jag ner på golvet igen med båda händerna över huvudet AJ AJ AJ! Japp .. så nu har man fetaste bulan i skallen också ; ) haha men men ...

Lite senare idag ska jag röra mig ner på stan för att fika/luncha med en kompis. Vem? Det får ni allt se lite senare ikväll ; ) Men först och främst måste jag få i mig lite frukost ...


PussPuss


De här grabbarna ska man passa sig för ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0