Home

Sådär då ..

Då var man hemma igen efter utbildningen/kursen. Det var en snubbe som kom dit och snackade om alkohol och servering, vilka ansvar vi som serverar har osv. Det mesta visste man ju redan men nästa gång(utbildningen är i tre delar) kommer det nog vara lite mer intressant. Då ska det nämligen komma några gäster, bl.a. från STAD (STockholm förebygger Alkohol- och Drogproblem) Så det ska bli spännande att höra vad de har att säga.

Mer än så har jag faktiskt inte att berätta. Tänkte fixa lite käk nu och sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa klart min bok : ) Det blir en lugn hemmakväll för mig del helt enkelt! Men vi hörs igen imorgon ..


PussPuss
 

Vi fick pennor - Krogar mot knark
Oh Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0