Home

Godmorgon : )

Har ni saknat mig? Klart ni har! haha
Nu är jag i alla fall hemma igen. Helgen i Göteborg var helt jävla underbar. Det var full rulle hela tiden. Jag hade planerat allt in i minsta detalj, så att vi skulle hinna med så mycket som möjligt. Inatt har jag sovit i hela 13 timmar vilket nog beror på att det blev si sådär 8 timmars sömn sammanlagt denna helg .. var ju tvungen att ta igen det ; ) 

Så vad har vi gjort? jadu .. allt och lite till! Vi har fikat, shoppat, grillat, festat, festat igen, varit på universeum och så blev det ju såklart en liten tripp med paddan också ; ) haha ... Paddan in my heart <33
Liseberg hann vi tyvärr inte med .. men det får vi ta en annan gång. En sak är i alla fall säker .. saknar Ulle, Sam och det underbara Göteborg som faaasen nu. Tack för allt .. ni är helt jävla underbara <33

Nu ska jag röra på mig .. men här får ni några bilder från helgen i Göteborg. (Jag knäppte av ungefär 250st under dessa dagar)



On my way


Glada Ullebulle mötte upp denna lilla vilsna turist vid station


Paddan ; D


Underbara Göteborg


Såhär fint är det på deras innergård


Sam the man, BabyBelle och Ullebulle i all sin glans ; )


Fika bör man, annars dör man


En mjukglass om dagen .. sommarens nya motto


Glassigt


Hur skönt som helst ..


E' re' förfest på ulles balkong?
Så vi kan hångla friskt och dricka Chardonney i kartong!


On our way


Hellyeah


En mjukglass om dagen!


Så var det dags för Paddan ; D


Vackert


Paddan är definitivt ett måste


Man får bland annat åka under osthyveln ; )



Ne mina vänner .. nu hinnar jag inte lägga upp fler bildern .. det kommer lite senare idag.
Håll ut så länge

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

ser ut att ha varit en treeevlig resa :D hihi.

2009-05-04 @ 12:15:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0