Igår ..

Godmorgon på er : )

Idag är det lite bättre väder, eller hur? Det är det i alla fall här i Västerås.
Jag hann inte riktigt blogga ordentligt igår eftersom jag kom hem så sent. Direkt när jag klev innanför dörren la jag mig i sängen och somnade på någon sekund. Det var full rulle hela dagen helt enkelt.

Hur som helst tänkte jag berätta lite om gårdagen för er ..

Allt började med att jag skjutsade mamma till jobbet, som ligger mitt i centrum. Jag beslöt mig då för att ta en runda själv på stan och fick faktiskt med mig ett och annat hem(Visar senare)
Efter shoppingturen åkte jag hem till Carolin. Vi drack te, åt kakor, snackade skit och började lägga ett 1000bitars pussel. haha Det gick väl sådär .. Carro dampade typ loss på att varenda bit var olika nyanser av grönt.
Efter Carolin drog jag hem till en annan lite hemlig person ; ) Vi lagade mat tillsammans och avslutade kvällen framför tven med Ben&Jerry´s

Trevliga tisdagen var ganska underbar om jag får säga det själv : )







Ne mina vänner .. nu måste jag fixa lite frukost, så att jag inte svälter ihjäl ; )

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0