Soliga söndag!

Gud vilket härligt väder det är idag.

Jag har legat ute på gräsmattan och pressat enda sedan 12 : ) Börjar faktiskt få en liten bränna nu, härligt härligt! Jag låg ute och stekte nästan hela dagen igår med innan jobbet kallade. Det var därför jag inte bloggade igår.


Åh gud ... jag måste bara få ut mina frustrationer lite ..
Igår var det ett par skit dryga gäster på jobbet. De beställde två jordgubbsdrinkar och jag gjorde dem utan problem. När jag ställer upp dem på bardisken smakar en av tjejerna och tittar på mig.
"Hade du i riktiga jordgubbar?"
"Ja"
"Men sluta ljug! Det hade du ju inte alls. Vi har tittat på dig hela tiden"
"Okej? Jag hade i fyra stycken jordgubbar. Kolla själv" (tar upp de gröna sakerna ur diskhon)
"Men du har inte haft jordgubbar här i! Vi har ju tittat på dig hela tiden"
"Vad konstigt att ni inte såg när  jag hade i det då. Så ni vill inte ha de här?" (gör mig redo att ta bort dem)
"Men kan du inte bara göra om dem med riktiga jordgubbar i?"
"Herregud jag har haft jordgubbar där i. JENNY(kollega) visst har jag haft jordgubbar i de här drinkarna?"
"Ja!"
"Men det har du ju inte alls. Asså vi är inte fulla om du trodde det!"
Jag kokar av ilska inombords men mortlar tillsut fyra jordgubbar till håller upp glaset "Blir det bra såhär då?"
"Du behöver ju inte vara otrevlig!"
Jag svarar inte utan häller bara i jordgubbsmoset och tar betalt. Ojojoj vissa människor alltså!

Haha japp så var det. Nu ska jag slänga mig i duschen osv. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda.
Talk to you later ..

PussPuss


Såhär söt var man på jobbet igår med partyparaply och allt : )
(Taget 03.20 inatt när jag kom hem)


Kommentarer
Postat av: Jens

Varför gav du dig? Nu kan du ju aldrig ta en fight igen med dem..

2009-05-31 @ 23:23:54
Postat av: Johanna

shit, dryga människor!



händer i veckan?:)

2009-06-01 @ 00:13:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0