Söndag..

Jaha .. så var det söndag igen!

Känner mig helt slut så denna söndag kommer väl spenderas framför tv:n med massa glass ; ) hehe
Jag tror faktiskt att jag håller på att bli förkyld. Har känt mig helt slut i flera dagar nu. När jag åkte hem från jobbet inatt hade jag ont i halsen och imorse när jag vaknade var jag dessutom lite täppt i näsan : ( Vi får hoppas att det inte blir värre än så. Orkar verkligen inte bli sjuk just nu.

Det var rätt så lugnt igår på jobbet och det var bara trevliga gäster som hängde vid min bar. Tack till alla er som gjorde mig sällskap där ute ; ) Det var riktigt trevligt och vissa utav er var särskilt underhållande haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0