SOOL

Godmorgon på er : )

Gud vilket underbart väder det är ute, tycker ni inte? Solen skiner och jag har redan planerat att äta min frukost utomhus idag : ) Jag ska verkligen försöka njuta av vädret så länge jag kan innan jobbet kallar. Hoppas helgen blir riktigt fin nu som meteorologerna har lovat. Jag behöver verkligen få lite färg i ansiktet!

En liten fågel viskade förresten i mitt öra om att Sam the man ska komma till Västerås nu i helgen. Trevligt trevligt : ) Jag har en stark känsla av att jag kommer att stöta på honom och Fredrik på jobbet hehe
Men men .. nu tänkte jag sätta mig i solen och äta lite frukost .. vi hörs senare


PussPuss


Kommentarer
Postat av: På ditt jobb....

Tja! Vart tvungen och kika in lite på din blogg då jag ju såg adressen igår. Men som sagt kika in på min : igotno.blogg.se



Mvh / Robin.



(Skäms dock lite!) Haha....

2009-05-09 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0