Stress fredag

Godmorgon mina underbara läsare : )

Gud vad jag känner mig stressad och klockan är inte ens 10 ; P Jag har massor att göra idag och lite till. Måste ner på stan och shoppa lite inför ikväll. Sen måste jag ner till station och köpa mina tågbiljetter och sist men inte minst måste jag hem, göra mig iordning, åka till frissan och sätta mig på tåget. Oj oj oj!
Stressigt värre, men fasen vad kul vi kommer att ha ikväll ; ) Längtar som faaan! Nej nu måste jag slänga i mig lite frukost och röra mig ner på stan. Ta hand om er så länge ... ska försöka hinna uppdatera igen innan jag drar. 


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Athena

söt header =)

2009-05-15 @ 16:03:13
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0