Hoppsan!

Det var visst många som vart nyfikna på utställningen igår tror jag .. min statistik sköt nämligen i höjden! Roligt : )


Ja jag kan ju börja med att berätta att jag var helt slut när jag kom hem igår. Därför blev det ingen uppdatering.
Hur som helst .. till utställningen då .. Den var hur fin och bra som helst! Vilken jäkla jobb de måste ha lagt ner på all research. Det var massa individuella historier och i bakgrunden spelades musiken från filmen. Det var så himla rörande att man faktiskt fick hålla tillbaka tårarna i slutet.
Det var verkligen jätteintressant och gripande. Man fick se massor med originaldelar; väggar, fönster, bänkar, kläder, smycken osv. De hade till och med ett litet isberg där som man fick lägga handen på och försöka föreställa sig hur kallt det var för alla dessa människor som hamnade i vattnet. Usch .. riktigt hemskt!

Titanic utställningen var mycket bättre än förväntningarna och jag är verkligen glad att vi hann se den innan den la ner(det var nämligen sista dagen igår) Verkligen ... sjukt bra!

Tyvärr var det ju såklart kameraförbud på utställningen så det blev inga bilder ... men om ni kollar här så ser ni lite utav det som jag fick se igår!




Kommentarer
Postat av: johanna

Guuud va intressant de lät. Jag önskar jag hade hunnit sett de. Visste inte ens att de fanns! Så sjukt intressant sånt där!!!

2009-11-02 @ 14:55:47
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0