Paranormal activity

Tänkte bara tipsa om en sjukt läskig film, Paranormal activity!
Gillade ni The blair witch project kommer ni att älska den här.
Den handlar om ett par som upplever paranormala aktiviteter i sitt hus. Hela filmen är filmad av personerna själva och jag måste faktiskt erkänna att jag har haft lite sömnsvårigheter sen jag såg den. Usch den var verkligen jätteläskig och riktigt obehaglig! Så gillar ni sånt ska ni verkligen se den!

Här har ni en trailer:

Ryser fortfarande som fasen varje gång jag ser klipp från den!

Scary shit!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

bra tips!



hoppas du får en nice tisdag!!

2009-11-10 @ 09:00:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mika

men fyfan...jag kollade lite klipp också...när jag va i Miami hade vi planerat att gå på bio. Kul tänkte jag...sen precis när vi skulle åka fick jag veta att det var DEN vi skulle se. Jag vägrade. Stackars min kille fick stanna hemma med mig för det fanns inte en chans i världen att de kunde dra med mig på nåt sånt. Huuuu! Jag klarar inte av skräckfilm! Jag avlider!

2009-11-10 @ 10:14:30
Postat av: Anonym

Mkt bra film kan ja säga...läskig faktiskt! ;)

2009-11-11 @ 03:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0