Rekord

Oj, oj, oj statistiken bara fortsätter att stiga och igår slog jag faktiskt mitt all-time record ; ) Riktigt trevligt!
Men två frågor återstår ... Vilka är ni? och varför tittar ni förbi utan att säga något?

Hur som helst hälsar jag i alla fall alla er nya läsare hjärtligt välkomna : ) och hoppas ni ska trivas här på BabyBelle riktigt ordentligt ; ) haha
Ni nya läsare kanske även undrar vad jag är för en slags filur? Jo, jag är en glad och sprallig tjej som älskar livet och försöker se det positiva med allting. Jag är sjukt målmedveten och bestämd, så när jag bestämmer mig för någonting ser jag alltid till att få det gjort!
Nej usch, detta låter ju nästan som ett CV ; P haha Vill ni läsa lite mer kuriosa om mig kan ni ju alltid klicka in på kategorin om mig också!

Jag kan ju i alla fall berätta att om ni fortsätter att kika in här på bloggen så kommer ni att få ta del av mig och små doser av mitt liv ; ) Ni kommer få se lite outfits, mina bakverk och få läsa om mina funderingar och bekännelser. Den här bloggen har jag helt enkelt för mig själv .. att få skriva av mig och få ut mina tankar och funderingar.


I hope you enjoyed your stay here at BabyBelle and come again soon ; )





Kommentarer
Postat av: Yurre

Tja! Jag tycker om att läsa din blogg. Jag har dig i mina bokmärken på browser. Du är mycket charmig!

2009-11-10 @ 23:13:48
Postat av: Anna

Hej!

Jag läser din blogg för du sticker ut från mängden. Du verkar säga vad du tkr, utan att det låter kaxigt och du är grymt positiv.

Många andra bloggare är så sura hela tiden och klagar på allt å alla. De uppskattar inte att folk är inne på deras bloggar.

Blogg går ju ut på att berätta om sig själv och saker man tkr är intressant, och detta tkr jag du gör jätte bra =)

Hoppas din blogg växer ännu mer så att de sura toppbloggarna kan få lite positiv konkurrens =)



/Anna

2009-11-11 @ 17:03:46
Postat av: rebecca

Ooo vilken komplimang iso :D

YOU GOO GIRL (:

Hör av mig snart ang födelsedaagen :D

KRAM

2009-11-14 @ 11:19:20
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0