Torsdagen

God afton mina kära bloggläsare!

Idag har det varit lite mycket så därför blir det en sen uppdatering. Jag kom nämligen alldeles nyss hem från bion : ) Min söta lilla Carolin hade bl.a. gett mig det i födelsedagspresent så vi hade bokat in bröllopsfotografen ikväll. Vi hade hoppats på en sjukt skruvad och rolig film(ungefär som Smala Sussie) men den var faktiskt mycket mer seriös. Den var ju sevärd, men kanske inte något man skulle behövt gå på bio på ; P haha Men jag hade ju världens underbaraste sällskap så det gjorde absolut ingenting att filmen var sådär!
Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite .. du och jag får höras imorgon igen!



PussPuss

 Bio-mys

Har jag sagt att jag är en godisråtta? ; P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0