A pleasant surprise

Gissa när jag vaknade imorse? Strax efter 8 bara!
Varför? Jo för UPS-killen plingade på dörren och hade med sig mitt paket ; D Jag blev jätteförvånad, har aldrig fått paket levererat till dörren förut. Är detta något nytt? Och fasiken var snabbt paketet kom!

Jag brukar bli skit förbannad när jag blir väckt och är verkligen ingen morgonmänniska, men idag blev jag faktiskt riktigt glad av att bli väckt. (i alla fall med den väckningen) Fler paketväckningar till folket.. vänta lite .. det får jag ju fan igen på tisdag när jag fyller år ; D Wiho lucky me!

Hur som helst .. morgonen har därför flugit iväg(måste ju prova allting), så därför är det lite smått stressigt just nu. Måste fixa till mig och åka iväg till jobbet. Ville bara berätta den glada nyheten för er innan jag drar iväg ; ) Här får ni en liten sneakpeek på paket och innehåll;


Godmorgon ; )


Hell yeah ; )


Åhh jag dööör! Allt var så jävla fint!


Ursäkta mitt röriga inlägg .. men jag har bråttom!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ser aasssssnyggt ut på det man kan se;D hihihi...



jag vill ha en maaassa pengar... och kläder :D

2009-10-17 @ 02:03:56
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0