Bildregn från lördagen

Godmorgon på er : )

Jag sov riktigt skönt och länge idag. Behövde ta igen mig efter lördagen tror jag ; ) haha
Nu har jag tryckt i mig lite brunch och känner mig faktiskt redo för att ladda upp lite bilder
So here they are ... enjoy!


Birthday girl : )












Pricken över i var när the big suprize kom!
Brorsan kommer in med en drink(Caprinorska, min och Sofias favoritdrink) och en brev där det står;
"Grattis älskling!
Överraskning ..."


Jag känner igen stilen och skriker "VA? NEJ! ÄR HON HÄR?" Jag slänger brev och papper hej vilt och springer ut ur rummet ... och mycket riktigt där står min underbara lilla Sofia!
Jag blev så glad att det faktiskt kom en och en annan tår!
Fyfan tack gumman <33 Jag blev hur glad som helst!









 


Kommentarer
Postat av: johanna

Man blir så glad av att se alla kort :D hihihi. Riktigt kul va det!

2009-10-26 @ 14:08:11
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0