CHOKLADFESTIVALEN

Efter igår måste jag säga att jag har blivit lite trött på choklad ; P haha Det trodde jag aldrig skulle kunna hända!
Köpte ju med mig lite grejer hem också (Praliner, chokladkakor osv.) men jag tror faktiskt inte att de kommer att bli uppätna lika fort som choklad annars brukar bli här hemma.

Vi får väl se när jag känner mig sugen på att hugga in ..men en sak i säker; det blir fan inte idag i alla fall ; P Tror jag fick en lättare kakao överdos eller något igår, om nu det är möjligt? Haha

Äh, ge mig bara lite tid så blir jag nog mitt chokladälskande själv igen ; )

Nej nu ska jag inte låta er uttråkas av en massa text mer .. njut av bilderna från festivalen istället ; )



Försöker piggna till med en latte på stationen


Vi grundade med Max hambugare ; )


På plats .. dags att moffa!


I´m in heaven!


Chokladfontäner : )


Det fanns massor av tävlingar!
Brorsan försöker klura ut hur mycket kakaobönorna väger ; P


Det fanns även en "chokladbar" där bacardi gjorde lite olika drinkar.


Här kände jag mig hemma : ) Älskar Geisha!
Behöver jag ens säga att jag shoppase loss här? ; P



Bröllopsklänningar helt gjorda i choklad!





Kommentarer
Postat av: rebecca

omg va ballt men vad fick men göra med fontänerna? hur fick man äta frn dom, åååh allt ser ju för mumsigt ut

2009-10-19 @ 12:11:55
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0