Espresso house

Hallå där alla glada : )

Visst är det härligt med lördagar? Även fast jag jobbar så älskar jag dem.
Idag har lördagen spenderats tillsammans med Carolin. Vi tog en långpromenad ner på stan och strosade omkring. Carro är på jakt efter en partyoutfit till min födelsedag just nu ; D tihi! Jag vet redan vad jag ska ha på mig : ) Vilket känns skönt som fan!
Hur som helst fikade vi även på espresso house som öppnade nu i veckan. Det är jävligt fräscht och fint där i alla fall. Jag kommer förmodligen att fika där flera gånger, men någon riktig wow-faktor var det definitivt inte.


Latte och cookie blev det för mig : )
Carro tog en dubbel espresso och scones



Kommentarer
Postat av: Johanna

vill du fika med mig där någon dag?:D

2009-10-11 @ 17:09:39
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0